چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

تست بازیگری، تله‌ای برای سواستفاده و اخاذی از زنان | بازداشت کارگردان قلابی

  • کد خبر: ۲۱۱۳۶۱
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
تست بازیگری، تله‌ای برای سواستفاده و اخاذی از زنان | بازداشت کارگردان قلابی
فردی که با معرفی خود به عنوان کارگردان سینما اقدام به دعوت از زنان برای تست بازیگری کرده و در این پوشش دست به آزار و اذیت و اخاذی از آنان زده بود، دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس پلیس فتای پایتخت، سرهنگ داوود معظمی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش چند زن به پلیس فتای پایتخت مراجعه و اعلام کردند فردی ناشناس که خود را کارگردان سینما معرفی کرده بوده آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار داده و سپس تهدید به انتشار تصاویر خصوصی آن‌ها در فضای مجازی کرده است، به‌طوریکه این موضوع زندگی شخصی و خانوادگی آن‌ها را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

وی با اشاره به اظهارات شکات در مقر انتظامی گفت: شکات در ادامه اظهارات خود گفتند که برای شرکت در یک تست بازیگری به دفتر سینمایی که در آگهی اینترنتی دیده بودند رفته و پس از حضور در آن دفتر فردی که خود را کارگردان فیلم معرفی کرده بود به بهانه تست‌های مورد نیاز بازیگری اقدام به آزار و اذیت آن‌ها کرده و با فیلمبرداری از آن‌ها تهدیدشان کرده که اگر خواسته‌های وی را انجام ندهند تصاویر خصوصی آن‌ها را در صفحات مستهجن بارگزاری خواهد کرد.

رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اینکه متهم برای گمراه کردن پلیس به صورت روزانه هویت و محل دفتر کار خود را تغییر داده بود، گفت: کارشناسان پلیس فتا با تحقیقات فنی و اقدامات گسترده سایبری در فضای مجازی هویت متهم را شناسایی کردند و پس از تشریفات قضایی مجرم را در یکی از مناطق شمالی تهران بزرگ در حالی که قصد آزار و اذیت دختر دیگری را داشت دستگیر و به همراه ادله دیجیتال به پلیس فتا منتقل کردند.

معظمی گودرزی گفت: مجرم پس از حضور در پلیس فتا تحت بازجویی قرار گرفت و معترف شد که در فضای مجازی آگهی تست بازیگری برای بازی در فیلم سینمایی منتشر کرده و فقط از خانم‌های جوان دعوت کرده است. این فرد که با ترفند‌های مختلف اقدامات غیراخلاقی خود را پیش برده بود، در نهایت با تصویربرداری از خانم‌ها، آنان را به انتشار تصاویر خصوصیشان تهدید و از آنان اخاذی کرده بود.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای این فرد، گفت: متهم دستگیر شده که به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد، تحقیقات تکمیلی پلیس نیز در این خصوص ادامه دارد.  

منبع:ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->